نحوه بازی در Xbox One


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1295
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

 
پخش کننده ویدیو در حال بارگیری است.

این یک پنجره معین است.

No video has been loaded

Error Code: PLAYER_ERR_NO_SRC
Session ID: 2020-06-16:4c77bf20c648eeffe8e64e43 Player Element ID: vjs_video_3
 
 

Gamesharing یکی از بهترین نوآوری هایی است که دنیای بازی در ده سال گذشته دیده است. برای Xbox ، فرآیندهای آسان به شما امکان می دهد تا به شخصی که اعتماد دارید دسترسی داشته باشد به کتابخانه بازی های قابل بارگیری شما دسترسی پیدا کند. علاوه بر این ، می توانید به بازی های موجود در حساب Xbox دوست مورد اعتماد خود نیز دسترسی پیدا کنید. Xbox One ، Xbox One S و Xbox One X باعث می شود که امکان بازی سازی آسان شود ، اما با محدودیت هایی همراه است که باید از قبل بدانید.

به منظور بازی در Xbox ، شما و دوستتان به سیستم و اکانت های Xbox One خود نیاز خواهید داشت. اما به محض این که همه اینها کنار هم قرار گرفتند ، اشتراک گذاری بازی بسیار آسان است. در اینجا چند مرحله برای دنبال کردن بازیهای زیر آورده شده است.

خواندن بیشتر

  • بهترین بازی های Xbox One
  • نحوه اتصال کنترلر Xbox One به رایانه شخصی
  • بهترین بازی های رایگان در Xbox One

اطلاعات خود را به اشتراک بگذارید

قبل از شروع ، شما و شریک بازی گرافیکی شما نیاز به دسترسی به سیستم های یکدیگر دارند و مایل به تبادل اطلاعات حساب هستند - از جمله ایمیل مرتبط با حساب های Xbox و کلمات عبور مشابه.

از اینجا ، مراحل زیر توضیح می دهد که شما و شریک زندگی خود در Xbox One باید چه کاری انجام دهید. برای مبادله كتابخانه ، باید دوبار این فرآیند را تکرار كنید - یك بار برای اتصال Xbox One به حساب آنها و بار دیگر برای اتصال Xbox One به حساب خود.

نحوه بازی کردن

پس از آماده شدن ، نماد را در سمت چپ بالای صفحه اصلی انتخاب کنید ، سپس به منوی حساب کاربر (دوباره در سمت چپ) بروید. افزودن جدید را انتخاب کنید و سپس هر دو حساب را به Xbox One اضافه کنید.

از آنجا ، باید Xbox One شریک بازی خود را Xbox One کنید. به منوی تنظیمات بروید ، سپس شخصی سازی کنید ، سپس Make home my Xbox را پیدا کنید . در آن فهرست ، سیستم را به عنوان دستگاه پیش فرض خود ثبت کنید. همانطور که در توضیحات آمده است: "اگر این خانه را به Xbox خود تبدیل کنید ، افراد می توانند بدون نیاز به ورود به سیستم خود ، بازی کنند." راحت و البته دقیقاً کاری که ما می خواهیم انجام دهیم.

در آخر ، تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که با انتخاب بازی ها و برنامه های من ، و سپس آماده نصب ، به کتابخانه خود بروید . در اینجا ، باید لیستی از تمام بازی هایی که برای حساب کاربری شما قابل دسترسی هستند ، مشاهده کنید . این اکنون هم بازی های شخصی شما و هم شرکای بازی های خود را شامل می شود. اشتراک گذاری همچنین به شما امکان می دهد تا یک حساب Xbox Live Gold تقسیم کنید.

برای تبادل کتابخانه ، مراحل 2-4 را در دستگاه شریک زندگی خود تکرار کنید و کنسول آنها را "Xbox home" خود قرار دهید.

چیزهایی که باید قبل از بازی کردن بدانید

این روند با چند خطرات همراه است. دوست شما قادر خواهد بود از طریق حساب شما در فروشگاه Xbox اقدام به خرید کند ، بنابراین مراقب باشید که چه اطلاعاتی را در حساب کاربری خود ذخیره می کنید. اکیداً توصیه می کنیم فقط با یک دوست یا یک عضو خانواده قابل اعتماد بازی را تنظیم کنید. از این طریق دیگر مجبور نخواهید شد در مورد خرید بدون اجازه شما نگران باشند.

اگر اتصال اینترنت شما به اتمام برسد و Xbox One فعلی شما به عنوان Xbox منزل شما ثبت نشده باشد ، شما همچنین نمی توانید به کتابخانه بازی های دیجیتالی خود دسترسی پیدا کنید. سایر کاربران در کنسول شما نیز در صورتی که Xbox منزل شما نباشد ، به بازیهای شما یا اشتراک Xbox Live Gold دسترسی نخواهند داشت.

باید هرکدام از شما Xbox One جدید را خریداری کنید یا به Xbox One X ارتقا دهید باید این روند را تکرار کنید. مایکروسافت به شما امکان می دهد Xbox خانه خود را پنج بار در سال تغییر دهید ، از اولین باری که آن را تغییر می دهید. به عبارت دیگر ، شما برای اشتراک گذاری بازی های مختلف نمی توانید دائماً حساب خود را با دوستان مبادله کنید. توصیه می کنیم قبل از مبادله اطلاعات حساب ، یک نفر را انتخاب کرده و برنامه ریزی کنید.

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: XBOX One , ,
:: برچسب‌ها: نحوه بازی در Xbox One ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com